Český svaz zpracovatelů masa v rámci slavnostního večera Školení pracovníků masného průmyslu dne 4.10.2011 vyhlásil výsledky soutěže Řeznicko-uzenářská prodejna roku 2011. Soutěž byla zahájena 15. dubna 2011 a probíhala až do konce srpna 2011.

Přihlášeným prodejnám byly rozeslány propagační materiály týkající se značky KLASA, prodejny pak měly za úkol vystavit tyto propagační materiály a zviditelnit výrobky oceněné značkou KLASA. V průběhu června a srpna probíhaly v prodejnách kontroly "tajným zákazníkem", při nichž se hodnotila následující kritéria:

  • Upoutávka na prodejnu
  • Počet prodávaných výrobků se značkou KLASA
  • Umístění samolepky zabodnutého sekáčku s nápisem "Tady je dobré řeznictví" na vchodových dveřích
  • Umístění závěsného boardu s klobásami na viditelném místě
  • Viditelné umístění oválného wobleru s klobásami u pokladen
  • První dojem po vstupu do interiéru
  • Šíře a kvalita sortimentu
  • Plnění informačních povinností konečnému spotřebiteli
  • Úroveň obsluhujícího personálu
  • Nabídka convenience food a doplňkového sortimentu potravin
  • Celkové subjektivní hodnocení

 

Do soutěže se přihlásilo celkem 39 prodejen z 13ti krajů ČR. Z těch pak odborná komise vybrala následujících 13 finalistů:

  1. Jihočeský kraj: ZŘUD Masokombinát Písek CZ, a.s., podniková prodejna Písek
  2. Jihomoravský kraj: Steinhauser s.r.o., prodejna Brno, Minská
  3. Královéhradecký kraj: Maso Kazda s.r.o., prodejna Úpice
  4. Liberecký kraj: ŘU Fejfarová, prodejna Semily
  5. Moravskoslezský kraj: H+H Vladimír Hájek, prodejna Frýdek - Místek
  6. Olomoucký kraj: Váhala a spol. s.r.o., prodejna Hranice
  7. Pardubický kraj: Procházka s.r.o., prodejna Chrudim
  8. Plzeňský kraj: Maso West s.r.o., Řeznictví u Šedlbauerů Klatovy
  9. Praha: MADE Group, a.s., prodejna Praha 1, Kozí
  10. Středočeský kraj: M.U.S.P. a.s., prodejna Zeman Hořovice
  11. Ústecký kraj: ŘU Jaroslav Radoš, prodejna Osek
  12. Vysočina: ŘU Karel Prchal, prodejna Jihlava
  13. Zlínský kraj: MP Krásno a.s., podniková prodejna Vizovice

 

Účastí v této soutěži měly přihlášené prodejny možnost prezentovat kvalitu sortimentu i celkovou úroveň prodeje. V neposlední řadě také prokázat vysoký standard poskytovaného servisu a jeho přínos koncovým spotřebitelům.

Vítězné řeznicko-uzenářské prodejny splňují zásady moderního prodeje i nadstandardní požadavky zákazníků. Jsou vysoce profesionální, důsledně dodržují hygienické normy, mají velký výběr kvalitních masných výrobků i odborně proškolený personál, který má přehled o kvalitních výrobcích oceněných značkou KLASA.

 

Níže jsou ke stažení k dispozici tyto dokumenty:

Prezentace - školení pracovníků masného průmyslu 2011
Seznam partnerů - školení pracovníků masného průmyslu 2011

 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Další informace
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Nezbytné
Zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících.
Přístup k webu  
  Uchovává stav relace uživatele mezi požadavky stránek.
OK
Odmítnout