Český svaz zpracovatelů masa v rámci slavnostního večera Školení pracovníků masného průmyslu dne 4.10.2011 vyhlásil výsledky soutěže Řeznicko-uzenářská prodejna roku 2011. Soutěž byla zahájena 15. dubna 2011 a probíhala až do konce srpna 2011.
Přihlášeným prodejnám byly rozeslány propagační materiály týkající se značky KLASA, prodejny pak měly za úkol vystavit tyto propagační materiály a zviditelnit výrobky oceněné značkou KLASA. V průběhu června a srpna probíhaly v prodejnách kontroly "tajným zákazníkem", při nichž se hodnotila následující kritéria:
- Upoutávka na prodejnu
- Počet prodávaných výrobků se značkou KLASA
- Umístění samolepky zabodnutého sekáčku s nápisem "Tady je dobré řeznictví" na vchodových dveřích
- Umístění závěsného boardu s klobásami na viditelném místě
- Viditelné umístění oválného wobleru s klobásami u pokladen
- První dojem po vstupu do interiéru
- Šíře a kvalita sortimentu
- Plnění informačních povinností konečnému spotřebiteli
- Úroveň obsluhujícího personálu
- Nabídka convenience food a doplňkového sortimentu potravin
- Celkové subjektivní hodnocení
Do soutěže se přihlásilo celkem 39 prodejen z 13ti krajů ČR. Z těch pak odborná komise vybrala následujících 13 finalistů:
- Jihočeský kraj: ZŘUD Masokombinát Písek CZ, a.s., podniková prodejna Písek
- Jihomoravský kraj: Steinhauser s.r.o., prodejna Brno, Minská
- Královéhradecký kraj: Maso Kazda s.r.o., prodejna Úpice
- Liberecký kraj: ŘU Fejfarová, prodejna Semily
- Moravskoslezský kraj: H+H Vladimír Hájek, prodejna Frýdek - Místek
- Olomoucký kraj: Váhala a spol. s.r.o., prodejna Hranice
- Pardubický kraj: Procházka s.r.o., prodejna Chrudim
- Plzeňský kraj: Maso West s.r.o., Řeznictví u Šedlbauerů Klatovy
- Praha: MADE Group, a.s., prodejna Praha 1, Kozí
- Středočeský kraj: M.U.S.P. a.s., prodejna Zeman Hořovice
- Ústecký kraj: ŘU Jaroslav Radoš, prodejna Osek
- Vysočina: ŘU Karel Prchal, prodejna Jihlava
- Zlínský kraj: MP Krásno a.s., podniková prodejna Vizovice
Účastí v této soutěži měly přihlášené prodejny možnost prezentovat kvalitu sortimentu i celkovou úroveň prodeje. V neposlední řadě také prokázat vysoký standard poskytovaného servisu a jeho přínos koncovým spotřebitelům.
Vítězné řeznicko-uzenářské prodejny splňují zásady moderního prodeje i nadstandardní požadavky zákazníků. Jsou vysoce profesionální, důsledně dodržují hygienické normy, mají velký výběr kvalitních masných výrobků i odborně proškolený personál, který má přehled o kvalitních výrobcích oceněných značkou KLASA.
Níže jsou ke stažení k dispozici tyto dokumenty:
Prezentace - školení pracovníků masného průmyslu 2011
Seznam partnerů - školení pracovníků masného průmyslu 2011