Kalendář akcí
<< říjen 2017 >>
Po
Út
St
Čt
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Akce mesíce
Aktuální ceny masa
hledat

cz en 

  • Aktuální dění
  • ČSZM
  • Pro členské subjekty
  • Média
  • Odkazy
  • Kontakt

Aktuální dění

Aktuality

ŘEZNICKO-UZENÁŘSKÁ PRODEJNA ROKU 2016 - výsledky krajských kol

ŘEZNICKO-UZENÁŘSKÁ PRODEJNA ROKU 2016 - výsledky krajských kol

datum: 3.11.2016 | Jan Katina | Zdroj : ČSZM

Český svaz zpracovatelů masa v rámci slavnostního večera edukačně-společenské akce MEATING 2016 konané dne 1.11.2016 vyhlásil výsledky soutěže Řeznicko-uzenářská prodejna roku 2016.

Již devátý ročník soutěže byl zahájen 1. června 2016 a probíhal až do konce září 2016. Záštitu nad soutěží převzal ministr zemědělství, Ing. Marian Jurečka. Partnerem soutěže byla společnost Feschu. Přihlášeným prodejnám byly rozeslány propagační materiály týkající soutěže a prodejny pak měly možnost vystavit tyto propagační materiály jak na vchodových dveřích, tak i na prodejním pultu. Hodnocení prodejen probíhalo dvoukolově, přičemž během krajských kol byly všechny přihlášené prodejny navštíveny hodnotitelem ("tajným zákazníkem"). Hodnocení celostátního kola opět utajeným způsobem zajišťovala odborná hodnotitelská porota. V obou kolech soutěže se při hodnocení zohledňovala tato hlavní kritéria:

  • Hygiena prodeje
  • Plnění informačních povinností konečnému spotřebiteli
  • Šíře sortimentu
  • Úroveň prezentace sortimentu
  • Úroveň obsluhujícího personálu (zbožíznalství, vstřícnost, ochota)

Dále byla hodnocena tato pomocná kritéria:

  • Upoutávka na prodejnu, exteriér a vstup do prodejny
  • První dojem po vstupu do interiéru
  • Úroveň technického vybavení
  • Nabídka doplňkového sortimentu
  • Umístění propagačních materiálů
  • Nabídka a šíře sortimentu z kategorie regionálních výrobků, výrobků s označením KLASA, Regionální potravina, Česká potravina, Vyrobeno v České republice, Český výrobek (garantováno PK ČR), Česká cechovní norma, Zaručená tradiční specialita, Chráněné označení původu nebo Chráněné zeměpisné označení, apod.
  • Celkové subjektivní hodnocení

Letos se do soutěže přihlásilo celkem 50 prodejen ze všech 14ti krajů ČR. Z těch pak odborná porota vybrala následujících 14 finalistů:

Účastí v této soutěži měly přihlášené prodejny možnost prezentovat kvalitu sortimentu i celkovou úroveň prodeje. V neposlední řadě také prokázat vysoký standard poskytovaného servisu a jeho přínos koncovým spotřebitelům.


Vítězné řeznicko-uzenářské prodejny splňují zásady moderního prodeje i nadstandardní požadavky zákazníků. Jsou vysoce profesionální, důsledně dodržují hygienické normy, mají velký výběr kvalitních masných výrobků i odborně proškolený personál, který má přehled a dokáže na dotazy spotřebitelů adekvátně reagovat.


Fotogalerii ze slavnostního vyhlašování výsledků soutěže Řeznicko-uzenářská prodejna roku 2016 naleznete pod tímto odkazem.

Pod tímo odkazem pak naleznete dvě videa z vyhlašování výsledků soutěže nazvaná "Atmosféra MEATING 2016" a "Předávání ocenění MEATING 2016".



Další informace

  zpět   odeslat
kontakt  |   pro média  |   mapa stránek

Copyright © 2000 - 2006 ČSZM.